#MenarikDiKualaLumpur – Capri by Fraser, Bukit Bintang

0
417

Didorong reka bentuk dan 24/7 – kehidupan sosial tiba di Kuala Lumpur di hotel Capri by Fraser di Bukit Bintang, di mana gaya hidup dan teknologi digabungkan secara holistik menjadi kediaman hotel moden yang sesuai untuk pelancong perniagaan atau percutian. Hartanah Capri by Fraser serba baharu ini terletak di Bukit Bintang, kawasan membeli-belah dan gaya hidup yang menarik di ibu negara Malaysia, dan menawarkan pemandangan bandar yang menakjubkan dari Aras 43 – tingkat paling atas. Berhampiran dengan KL Pavilion dan Tun Razak Exchange (TRX), lokasi apartmen hotel kami yang selesa di Kuala Lumpur sangat sesuai untuk mereka yang berkunjung untuk jangka pendek atau panjang.

Pangsapuri Capri by Fraser di Bukit Bintang Kuala Lumpur memenuhi keperluan pengembara yang mahir teknologi yang mencari pengalaman tempatan yang asli. Ia terletak di kawasan yang meriah dengan suasana kepelbagaian yang menarik di mana trend bergabung dengan tradisional. Jadi sama ada anda membeli-belah di pusat membeli-belah mewah atau menjamu selera di kedai kopi, Bukit Bintang menjanjikan pengalaman eklektik yang tidak dapat dilupakan.

Capri by Fraser, Bukit Bintang menonjol di kalangan hotel Kuala Lumpur yang lain untuk ruang kehidupan sosial yang menarik, restoran dan bar yang menduduki dua tingkat, dan Spin & Play di mana seseorang boleh mencuci pakaian mereka dan dihiburkan. Terdapat 319 pangsapuri Studio dan Satu Bilik Tidur yang berperabot lengkap, dengan saiz antara 30 meter persegi hingga 50 meter persegi, setiap satu dengan ruang tamu, bilik tidur dan ruang makan bersepadu atau berasingan, serta dapur kecil yang serba lengkap. Sama ada anda melancong secara solo, bersama pasangan atau keluarga, anda akan dihubungkan dan dihiburkan di Capri oleh pangsapuri perkhidmatan Fraser di kawasan Bukit Bintang, di mana aksi bandar bermula.

Alamat : No 160, Jalan Imbi, Bukit Bintang,55100 Kuala Lumpur

Waktu Operasi : Setiap hari (24 jam)

No Telefon : 03-238 16888

Facebook : https://www.facebook.com/FrasersHospitality

Instagram : https://www.instagram.com/frasershospitality/

Website : http://www.frasershospitality.com/

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini