#MenarikDiPetaling – Jump Street Asia

0
264

JumpStreet Trampolin Park ialah taman permainan bandar yang menakjubkan untuk orang dewasa dan kanak-kanak, dengan beratus-ratus trampolin yang saling bersambung dari lantai terus ke dinding dan pelbagai tarikan lompat di setiap tempat – Tidak kisah jika anda tidak pernah melompat di atas trampolin sebelum ini – anda perlu mencuba Taman Trampolin Terbesar Asia dan rasai keseronokan Menentang Graviti. Datang bersama rakan dan/atau keluarga anda dan nikmati keseronokan penerbangan di SATU-SATUNYA taman trampolin dalaman di Malaysia.

Sama ada anda baru mengenali trampolin atau ahli atlit udara, Jump Street mempunyai aktiviti yang menyeronokkan untuk semua orang. Lompat di gelanggang terbuka, bermain bola mengelak trampolin, asah kemahiran udara anda di kawasan berprestasi tinggi atau nikmati hidangan dan kopi di Jump Café. Malah anak-anak kecil mempunyai kawasan lompat khusus yang dibuka untuk kanak-kanak seawal usia tiga tahun.

Kami juga memenuhi keperluan acara berkumpulan, termasuk parti hari jadi, acara korporat, acara keluarga dan kutipan derma.

Ia sangat menyeronokkan untuk pelompat dari semua peringkat umur dan semua peringkat kemahiran!

Maklumat Lanjut :

Alamat : 8A, Jalan 13/6, Seksyen 13 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

Harga: RM60/pax for 2 hours Jumping Session

Hubungi: +6012-2041448

Website : jumpstreetasia.com

 

 

Sumber : jumpstreetasia.com

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini