#MenarikDiKualaLumpur – TAPAK Urban Street Dining

0
204

TAPAK adalah cetusan idea 3 rakan baik sekolah menengah dari latar belakang pengajian yang berbeza, berkongsi minat yang sama untuk makanan jalanan. Ditubuhkan pada 2016, TAPAK menjadi taman trak makanan pertama di Malaysia yang menghimpunkan pengendali trak makanan tempatan dan pencinta makanan ke arah budaya makan jalanan di bandar. Tapak Suvarnabumi Sdn Bhd(1181858-W) bertanggungjawab untuk pembangunan ekosistem perniagaan revolusioner ini.

Memacu hasil tambahan kepada pengendali tempat letak kereta dengan mengubah ruang yang tidak berpenghuni kepada persekitaran yang lebih meriah. Membantu dan berunding dengan pihak berkuasa tempatan untuk operasi tempat letak trak yang baik. Penjual trak makanan akan mendapat banyak faedah melalui peluang ini kerana ia akan memudahkan mereka untuk membuat perniagaan mereka. Pelanggan boleh menganjurkan acara peribadi sendiri di TAPAK sama ada acara korporat, pelancaran produk atau majlis hari jadi. Katering di tapak atau katering panggilan keluar. Pelanggan boleh memilih jenis vendor trak makanan, sama ada untuk menganjurkannya di TAPAK, atau untuk pergi ke acara mereka. Dibuka setiap hari dari jam 5 petang sehingga 1 pagi.

Website : https://www.ilovetapak.com/

Facebook : https://www.facebook.com/tapak.ft/

Lokasi : Tapak KLCC & Tapak Stadium KL

Buat vendor yg ingin sertai, jika ada sebarang pertanyaan, boleh terus mesej di media sosial akaun atau WhatsApp +60165547670.
Peta Lokasi :
Sumber : Facebook TAPAK Urban Street Dining

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini