#MenarikDiKualaLumpur – Illusion 3D Art Museum

0
331

Cawangan utama kami, Illusion 3D Art Museum, terletak di Tingkat Dua, Central Market Annexe, Kuala Lumpur membuka pintunya kepada orang ramai pada 16 Julai 2015. Kami menawarkan lebih daripada 36 keping lukisan seni 3D lukisan tangan besar yang dipamerkan di galeri seni lebih daripada 6,400 kaki persegi yang dipenuhi dengan kayu tua dan suasana desa. Pengunjung boleh menikmati hari yang penuh keseronokan dalam galeri menakjubkan yang menghidupkan seni melalui pameran meriah lukisan yang diselitkan dengan unsur budaya oleh sekumpulan artis berbakat.

Muzium kedua kami, Illusion 3D Art Museum Melaka mula beroperasi di Dataran Pahlawan Megamall, Melaka pada 15hb Disember 2016. Kali ini kami menawarkan untuk melihat ruang seluas 8,400 kaki persegi yang dipenuhi dengan 38 lukisan seni 3D lukisan tangan yang besar dan dewan video yang sangat besar di mana kami menyiarkan kandungan video Augmented Reality. Kedua-dua kedai Illusion 3D Art Museum dengan seni lukis tangan mereka adalah karya agung dengan cara tersendiri dan membuat kemajuan besar dalam bidang edutainment kerana kami mempunyai dalam premis itu sendiri, untuk satu harga tiket, kandungan video WondAR Augmented Reality yang serba baharu.

Ini adalah peluang untuk semua orang menikmati diri mereka sendiri dengan hebat apabila menghadapi animasi 3D ‘Skrin Besar’ LED yang menghasilkan kualiti luar biasa yang muncul di hadapan mereka dan membolehkan mereka berinteraksi dan menyelami penghasilan video yang menakjubkan. Tiada apa-apa yang menyalakan ingatan seseorang lebih baik daripada foto atau video yang sangat unik. Keseluruhan keseronokan dan keseronokan anda yang penuh keseronokan dirakam oleh kamera perkongsian snap automatik kami yang canggih dan keseluruhan video yang dirakam boleh dilihat di gerai foto.

Alamat : Lot 4.01-4.03, Tingkat Dua, Lampiran Pasar Sentral, Jalan Hang Kasturi, 50050, Kuala Lumpur.

No Telefon : +603 – 2022 1613/15

Waktu Operasi : 10 pagi – 8 malam (Setiap hari)

Website : http://illusion3dart.com/

Facebook : https://www.facebook.com/illusion.3DArtMuseum

Instagram : https://www.instagram.com/illusion.3dartmuseum/

Harga Tiket : Dewasa (RM34) | Kanak-kanak (RM17)

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini