#MenarikDiPetaling- FlowRider® 1 Utama

0
465

FlowRider® 1 Utama ialah sukan papan hibrid yang menggabungkan teknik meluncur, papan salji, papan selaju, papan luncur dan papan seluncur. Sama ada seorang pemula atau pakar, seseorang boleh menangkap gelombang yang berterusan dengan bimbingan pengajar profesional kami. Gelombang tercipta dengan sempurna oleh kepingan air yang tidak berkesudahan yang mengalir pada kelajuan 32 km/j di atas permukaan vinil komposit. Pam kipas tenggelam yang terletak di kolam di bawah menyuntik kepingan air 3 inci yang mencipta gelombang boleh luncur. Bentuk seperti gelombang yang terhasil membolehkan penunggang melayari ke atas dan ke bawah, melakukan helah dan putaran.

FlowRider® 1 Utama menggabungkan faktor “sejuk” dengan kebolehpercayaan dan keselamatan – dengan kata lain, sangat menyeronokkan! Ia merupakan mesin luncur pegun yang paling popular di bandar. Kanak-kanak hingga dewasa dialu-alukan untuk meluncur dengan ketinggian minimum 107cm dan kesihatan umum yang baik. Perjalanan biasa paling asas (sesi 1 jam) bermula dari RM 40.

Alamat: City Centre, 1 Utama Shopping Centre, LG601, Lower Ground Floor, 1 Utama E, 1, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor

Waktu Operasi: Dibuka setiap hari Ahad sehingga Khamis 10.00 pagi – 10.00 malam,

Jumaat dan Sabtu – 10.00 pagi – 10.30 malam

No telefon: 03- 77100833

creadit:google Flow Rider 1 utama

creadit: youtube Flow Rider 1 utama

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini