#MenarikdiPutrajaya – Selera Laman Perdana

0
1617
ANTARA gerai yang terdapat di Selera Laman Perdana.

Sekiranya anda mengunjungi Putrajaya, terdapat sebuah tempat yang menyajikan pelbagai juadah yang ‘kena’ dengan selera anda kerana juadah yang dijual menjadi tumpuan pelancong.

Selera Laman Perdana yang berhampiran dengan Bangunan Perdana Putra mempunyai pelbagai jenis makanan yang dijual disini. Kawasan ini dibuka seawal pukul 7 pagi dan terdapat gerai yang menjual menu sarapan seperti roti canai, nasi lemak dan aneka mee yang khususnya untuk pengunjung yang rata-ratanya penjawat awam yang bekerja di kawasan ini.

Selain itu, pada waktu tengah hari terdapat sebuah gerai yang menjual nasi kukus ayam cincang yang sering menjadi pilihan orang ramai yang bekerja disini.

Boleh dikatakan hampir setiap hari gerai ini akan dikerumuni peminat makanan ini kerana anda akan melihat orang ramai akan beratur untuk mendapatkan makanan tersebut.

Selain itu, terdapat sebuah gerai yang menjual makanan barat seperti chicken chop, Lamb chop, dan turut menjual spagheti.

Apa yang menariknya dikawasan ini, terdapat sebuah air pancut ditengah-tengah laman ini, dan sekiranya anda berkunjung pada waktu malam, ianya akan kelihatan cantik kerana talaan lampu yang menghiasi kawasan ini.

Medan Selera berkonsep outdoor cafe ini menempatkan sembilan buah kios F&B yang menawarkan pelbagai hidangan termasuklah Char Kuey Teow Mutiara, Nasi Ayam Berempah, Sup Urat Keting, Burger, Roti Canai, Masakan Barat, Sate Special dan pelbagai menu istimewa lain.

Konsep terbuka dan berselerak menjadikan Selera Laman Perdana sesuai dikunjungi, apatah lagi dengan seni hiasan taman yang menarik, tentunya menyejukkan mata yang memandang.

Sekiranya anda berkunjung ke Putrajaya kawasan yang terbaik untuk menjamu selera adalah di Laman Selera Perdana dan ia juga merupakan tempat yang sesuai untuk seisi keluarga.

kredit:facebook selera laman perdana
kredit: Facebook selera laman perdana
Kredit: website Wilayahku.com
kredit:facebook selera laman perdana

Nama : Selera Laman Perdana
Alamat :Persiaran Perdana, Presint 1, 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya
Waktu Operasi : Setiap hari (7.00 pagi – 8.00 malam)
No Telefon : 017-317 3707
Website : https://selera-laman-perdana.business.site/
Peta Lokasi :

Kredit : Facebook Selera Laman Perdana, Wilayahku.com, Google

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini