#MenarikDiPutrajaya – Volcano Shabu Shabu & Grill

0
543

Bagi sesiapa yang gemarkan makanan laut yang segar, Volcano Shabu Shabu Putrajaya pasti tidak akan mengecewakan anda semua. Suasana di Restoran Bufet Volcano Shabu-Shabu sangat unik kerana makanan yang disediakan boleh diambil tanpa limit dan hanya perlu bayar sekali sahaja boleh makan sehingga kenyang. Pelanggan boleh mengambil apa-apa makanan dengan mudah untuk dicampur ke dalam periuk panas individu mereka yang disediakan. Kami menyediakan persekitaran yang bersih untuk pelanggan kami menikmati makanan mereka.

Kami menyediakan periuk sup individu yang mempunyai 5 pilihan sup untuk dipilih iaitu Sup Ayam, Tom Yam, Sayur, Udang dan Pedas Gunung Berapi. Volcano Shabu Shabu menyediakan pelbagai jenis makanan laut, daging hirisan, sayur-sayuran segar, sushi, dim sum, pizza, hidangan panas, ais krim dan banyak lagi. Manakala minuman dan pencuci mulut adalah percuma.

Bukan sahaja steamboat, kami juga mempunyai Stesen Memanggang secara langsung. Pilih makanan anda seperti ayam, daging lembu atau sate dan biarkan tukang masak memasaknya untuk anda. Kami juga mempunyai Sos Gunung Berapi & Sos Lava buatan sendiri khas kami (ada yang mengatakan sos terbaik untuk dibawa bersama steamboat)

Volcano Shabu Shabu akan menukar & menambah pilihan baharu pada meja bufet dari semasa ke semasa, jadi datang dan lawati kami selalu untuk mencubanya!

Alamat : UG-21, Upper Ground Floor, Shaftsbury Putrajaya, Jalan Alamanda, Presint 1,
62000 Putrajaya, Malaysia

Waktu Operasi : Dibuka pada setiap hari ( 12.00 tengah hari – 10.00 malam ).

No Telefon : 03-8600 9878

Facebook : https://www.facebook.com/volcanoshabushabugrill/

Website : volcano-shabu-shabu-grill.business.site

Peta lokasi : 

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini